REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
w ramach Konsultacji -Porad Prawnych oraz e-Konsultacji/e-Porad prawnych
przez adwokat Justynę Hawryłkiewicz-Trojanek
§1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady świadczenia usług prawnych drogą elektroniczną, zwanych dalej „e- porada” lub „usługa” przez „Usługodawcę” zwaną też „Kancelaria” czyli adw. Justyna Hawryłkiewicz-Trojanek prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Justyna Hawryłkiewicz-Trojanek , NIP: 9671439928, ul. Tadeusza Kościuszki 7 85-079 Bydgoszcz na rzecz osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, zwanych dalej „Klientami”.
2. Usługodawca świadczy e-poradę przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, za pośrednictwem strony internetowej zwanej dalej „serwisem” lub „strona” jak też za pośrednictwem ścieżki mailowej przy użyciu adresu mail: adw.hawrylkiewicztrojanek@gmail.com.
3. Adwokat Justyna Hawryłkiewicz-Trojanek wpisana jest na listę adwokatów Kujawsko-Pomorskiej Izby Adwokackiej w Bydgoszczy pod numerem BYD/ADW/1059.
4. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu i do przestrzegania jego postanowień od chwili rozpoczęcia korzystania z usług Usługodawcy w sposób przewidziany w §1 ust.2.
§2 Usługa
1. Usługodawca za pośrednictwem serwisu na warunkach wskazanych w regulaminie świadczy usługi polegające na :
a. Udzieleniu porady prawnej;
b. Wskazaniu możliwości prowadzenia sprawy oraz ryzyka z tym związanego;
c. Wskazaniu jakie dowody mogą być przydatne w danej sprawie, w oparciu o zadane pytanie;
d. Odpowiedzeniu na krótkie pytanie – do 500 znaków.
2. Usługi, o jakich mowa w niniejszym regulaminie polegają na zapewnieniu Klientowi możliwości skorzystania z porady prawnej drogą online przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, bez konieczności spotkania w siedzibie Kancelarii Usługodawcy, przy czym w sprawach skomplikowanych, organizacja takiego spotkania może okazać się niezbędna celem uzyskania
szczegółowych informacji od Klienta oraz udzielenia kompleksowej porady.
3. Usługodawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszystkiego, o czym dowiedział się w związku ze świadczeniem e-Porady. Obowiązek tajemnicy jest nieograniczony w czasie.
4. Usługodawca zobowiązany jest do starannego działania i należytej staranności.
5. Usługa e-Porada i Porada Prawna świadczona jest odpłatnie za wynagrodzeniem podanym na stronie internetowej płatnym przed wykonaniem usługi.
6. Usługa Porady lub e-Porady nie obejmuje:
a. Przygotowania pism procesowych;
b. Przygotowania rozległych opinii prawnych;
c. Przygotowania zastrzeżeń do opinii;
d. Przygotowania umów, regulaminów, statutów i innych dokumentów, które to zawsze wyceniane są przez Usługodawcę indywidualnie.
§3 Wymagania techniczne
1. Do korzystania z e-Porady wymagane są:
o Stały dostęp do Internetu;
o Poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa akceptująca pliki typu Cookie – Microsoft Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome lub Safari.
o Czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej;
o Programy na urządzeniu Klienta zapewniające możliwość odczytywania, edytowanie i wysyłanie plików w formatach Office (w szczególności plików DOCX) oraz odczytywanie i wysyłanie plików w formacie PDF.
2. Dokumenty przekazywane przez Klienta w związku ze świadczoną usługą e-Porady sporządzane muszą być w plikach o następujących formatach: PDF, doc, docx. Pliki w innych formatach mogą być nieodczytane przez Usługodawcę.
§4 Prawa i obowiązki Stron
1. Klientem korzystającym z usługi e-Porady może być zarówno osoba fizyczna, jak i osoba prawna lub jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawą. Osoba fizyczna, która nie ma zdolności do czynności prawnych lub ma ją ograniczona, może korzystać z e-Porady wyłącznie w przypadku, gdy działa przez swojego przedstawiciela ustawowego.
2. Warunkiem korzystania przez Klienta z e-Porady jest akceptacja Regulaminu, przy czym wysyłając zapytanie w sprawie uzyskania e-Porady Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia.
3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym.
4. Jeśli Klient zamierza skorzystać z usługi e-Porady jako przedsiębiorca zobowiązany jest on, podczas pierwszego kontaktu z usługodawcą zgłosić chęć uzyskania faktury VAT, podając w tym celu dane niezbędne do jej wystawienia (firmę oraz NIP). W przypadku braku zgłoszenia powyższego Klient w związku z uzyskaniem e-Porady traktowany będzie jako osoba fizyczna. Klient akceptując zapisy Regulaminu wyraża zgodę na wystawiane i przesyłane faktury VAT w formie elektronicznej w formacie PDF na adres mailowy, z którego pochodzi zapytanie bez podpisu.
5. Umowa wygasa z chwilą wykonania Usługi przez Usługodawcę i po zapłacie wynagrodzenia przez Klienta.
6. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym, w przypadku:
a. naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu,
b. w celu wykonania Usługi okaże się niezbędny osobisty kontakt z Usługodawcą, a nie będzie on możliwy;
c. w przypadkach szczególnych, nie opisanych w niniejszym Regulaminie.
7. Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy przed upływem połowy okresu uzgodnionego przez strony jako termin wykonania Usługi. W przypadku, gdy Usługodawca poniósł już koszty związane z częściowym wykonaniem e-Porady, Klient zobowiązany jest je ponieść. W tym celu Klient upoważnia Usługodawcę do dokonania potrącenia.
8. Termin wskazany w ust. 2 biegnie od momentu zawarcia Umowy tj. od daty zaksięgowania wynagrodzenia za Usługę na rachunku bankowym Usługodawcy.
9. Klientowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy w przypadku wykonania już Usługi.
10. Wypowiedzenie Umowy przez Klienta następuje poprzez przesłanie oświadczenia pocztą elektroniczną na adres wskazany w §1 , natomiast wypowiedzenie Umowy przez Usługodawcę następuje na adres poczty elektronicznej, z której Klient prowadził korespondencję z Usługodawcą. W razie wątpliwości, oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy Klientowi następuje na ostatni adres e-mail, z którego Klient przesłał wiadomość na adres Usługodawcy.
§5 Udzielenie e-porady
1. W celu zgłoszenia chęci uzyskania usługi Klient naciśnie odpowiednią usługę w zakładce cennik, zaakceptuje regulamin, wypełni formularz kontaktowy oraz opłaci usługę za pośrednictwem bramki obsługującej płatności https://www.przelewy24.pl .
2. W formularzu winno znajdywać się zapytanie, które powinno zawierać opis stanu faktycznego i problemu prawnego Klienta .
3. Nadto, konieczne jest podanie danych Klienta w postaci, imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej.
4. Usługodawca ma prawo skierować do Klienta dodatkowe pytania umożliwiające udzielenie prawidłowej i wyczerpującej odpowiedzi lub poprosić o przesłanie dokumentów, jeśli jest to niezbędne do wykonania usługi.
5. Warunkiem koniecznym przystąpienia przez Usługodawcę do realizacji usługi jest opłacenie i zaksięgowanie przez Usługodawcę wynagrodzenia za usługę.
6. Wynagrodzenie podawane jest w polskich złotych z uwzględnieniem podatku VAT.
7. Po uiszczeniu opłaty i przesłaniu zapytania rozpoczyna się proces świadczenia usługi.
8. Od dnia wysłania zapytania i opłacenia usługi przez Klienta, Usługodawca ma 72 godziny (nie wliczając w to dni ustawowo wolnych od pracy, jak też weekendów) na udzielenie odpowiedzi na zadane zapytanie.
9. W przypadku niemożności wykonania Usługi lub gdyby realizacja usługi mogła naruszyć przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub przepisy Zbioru zasad Etyki Adwokackiej4 , Usługodawca powiadomi o tym Klienta i umożliwi mu rezygnację z Usługi za zwrotem uiszczonego wynagrodzenia pomniejszonego o koszty prowizji w serwisie przelewy24.pl . Wówczas po otrzymaniu informacji przez Klienta o odmowie wykonania usługi, jest on zobowiązany w terminie 2 dni od daty otrzymania wiadomości podać numer rachunku bankowego celem zwrotu uiszczonej opłaty.
10. Po opisaniu problemu prawnego Klient może zostać poproszony o udzielenie dalszych informacji niezbędnych w celu realizacji usługi.
11. W sytuacji, gdy Klient w terminie 7 dni od otrzymania prośby o udzielenie dalszych informacji, nie przedstawi ich, Usługodawca może odstąpić od realizacji e-porady, z zachowaniem swojego prawa do wynagrodzenia.
12. Odpowiedź Usługodawcy tj. wykonana usługa przesyłana jest pocztą elektroniczną na podany adres mail.
§6 Wynagrodzenie
1. Koszt uzyskania e-Porady wynosi 300 zł brutto i zawiera w sobie należny podatek od towarów i usług (VAT) według obowiązującej stawki 23%.
2. W sprawach o zawiłym charakterze prawnym i wymagających szczegółowej analizy znacznej ilości dokumentów, wynagrodzenie to ulega zwiększeniu i zostaje ustalone indywidualnie, o czym Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie po zgłoszeniu chęci uzyskania e-Porady. Brak akceptacji przez Klienta indywidualnie określonej stawki wynagrodzenia Usługodawcy skutkować będzie odstąpieniem od realizacji usługi.
§7 Zakres e-porady
1. Zakres udzielonej e-Porady wyznaczony jest każdorazowo przez stan faktyczny przedstawiony przez Klienta lub w oparciu o przedstawione przez niego dokumenty.
2. Klient nie może powoływać się na nieprzydatność czy też niekompletność e-Porady, jak również na jakiekolwiek negatywne skutki wynikające ze skorzystania z udzielonej e-Porady ani domagać się zwrotu wynagrodzenia w przypadku, gdy nie opisał w pełni i w sposób wyczerpujący stanu faktycznego.
§8 Reklamacje
1. W przypadku zastrzeżeń co do strony merytorycznej lub terminu wykonania Usługi, Klient może zgłosić reklamację zwaną dalej „reklamacją” w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania usługi.
2. Reklamacja ta winna być sporządzona na piśmie pod rygorem nieważności i winna zawierać:
a. Oznaczenie Klienta umożliwiające jego identyfikację;
b. Określenie przedmiotu reklamacji;
c. Uzasadnienie przyczyny wniesienia reklamacji;
d. Datę i podpis składającego reklamację.
3. Pisemną reklamację należy wysłać na adres Usługodawcy wskazany w §1 ust. 1 w terminie opisanym w ust. 1.
4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 7 dni roboczych liczonych od daty wpływu przysyłki do Usługodawcy.
5. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Usługodawca wykona ponownie e-poradę nie pobierając dodatkowej opłaty lub zwróci wniesioną opłatę.
6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Klient może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego wyłącznie w wysokości szkody rzeczywistej, nie wyższej niż dwukrotność uiszczonego na rzecz Usługodawcy wynagrodzenia.
§9 Przetwarzanie danych osobowych oraz Polityka prywatności i plików cookies
1. W chwili akceptacji Regulaminu, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Usługodawcę w związku z wykonywaną Usługą i w zakresie niezbędnym dla jej wykonania przy zachowaniu pełnej poufności przekazanych treści. Przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę następuje na podstawie niniejszego postanowienia i zgodnie z obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa.
2. Podanie danych przez Klienta Serwisu jest dobrowolne, ale konieczne do skorzystania z e-porady.
3. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000 ze zm.).
5. Niniejsze postanowienie określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem serwisu, działającego pod adresem: http://www.adwokaci-hawrylkiewicz.pl/ , w tym zamieszczonego w Serwisie formularza kontaktowego, zwanego dalej ,,Formularzem”, korespondencji tradycyjnej lub mailowej, a także informacjami gromadzonymi lub przekazywanymi w związku z prowadzeniem powierzonych spraw lub bieżącą obsługą Kancelarii.
6. Administratorem danych osobowych przetwarzanych zgodnie niniejszym postanowieniem jest Justyna Hawryłkiewicz-Trojanek opisana szczegółowo w §1 ust. 1 Regulaminu.
7. Kancelaria stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zachowania poufności przetwarzanych danych oraz zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieuprawnionych.
8. Przekazanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Ich niepodanie będzie jednak skutkować brakiem możliwości nawiązania kontaktu, odpowiedzi na zapytanie oraz uniemożliwiać lub utrudniać realizację umowy lub wypełnienie prawnie uzasadnionego celu. Ponadto, jest warunkiem koniecznym do skutecznego przesłania Formularza.
9. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej wycofaniem.
10. Przetwarzanie danych osobowych przez Usługodawcę odbywa się zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f RODO w celu :
a) zawierania i wykonywania umów o doradztwo prawne z klientami Usługodawcy,
b) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Usługodawcy jako administratora danych,
tj. świadczenia usług prawnych, informacji o zmianach w prawie, organizowanych wydarzeniach, działalności Usługodawcy
c) zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego ze stroną internetową
d) podejmowania działań statycznych i analitycznych,
e) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Usługodawcy.
11. Udostępnienie danych osobowych mogą być udostępnione podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Usługodawcy tj.:
a. podmiotom współpracującym przy realizacji określonego zlecenia, tj. adwokatom, radcom prawnym, doradcom podatkowym, biegłym rewidentom, notariuszom, tłumaczom itp.
b. w ramach prowadzonych postępowań organom administracji publicznej, sądom, biegłym, policji, prokuraturze itp.,
c. podmiotom zewnętrznym świadczącym usługi w zakresie wsparcia technicznego, organizacyjnego, informatycznego, prawnego, księgowego, jak również dostawcom usług płatniczych, dostawcom usługi transmisji obrazu, dźwięku oraz innych danych w czasie rzeczywistym.
12. Dane osobowe przetwarzane są w siedzibie Kancelarii i nie są przekazywane do krajów znajdujących się poza Unią Europejską. W razie przekazania danych osobowych do państw trzecich (znajdujących się poza UE) Usługodawca zadba o to, by odbywało się to w oparciu o ważną podstawę prawną oraz z wykorzystaniem prawem wymaganych zabezpieczeń.
13. Przetwarzane dane osobowe nie są przedmiotem profilowania, jak też żadnej innej formy zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
14. Dane Klienta będą przechowywane przez okres niezbędny dla prawidłowego wykonania obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu nie dłużej jednak niż przez okresy wymagane przez przepisy regulujące wykonywanie zawodu adwokata oraz przepisy podatkowe. Po okresach o jakich mowa, w przypadku danych osobowych przetwarzanych przez adwokatów w ramach wykonywania zawodu, dane osobowe ulegają usunięciu. Wobec czego dane w zależności od podstawy przechowywane są w zależności od podstawy i celu ich przetwarzania:
a. do czasu upływu terminów przedawnienia związanych z umową, z którą jest związane przetwarzanie danych osobowych,
b. związanych z przedawnieniem obowiązków wynikających z przepisów prawa,
c. do czasu zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię jako administratora danych w określonym przypadku,
d. do czasu cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych.
15. Dane osobowe Klienta mogą zostać przekazywane wyłącznie prawnikom, na których przepisy nakładają obowiązek zachowania tajemnicy lub pracownikom Izby, którym powierzono pisemnie przetwarzanie danych osobowych i którzy ponoszą odpowiedzialność za naruszenie zasad przetwarzania – wyłącznie w celu prawidłowego wykonania obowiązku wobec Klienta. Ponadto dane będą przekazywane organom, którym bezwzględnie obowiązujące przepisy nakazują przekazywanie tych danych.
16. Klient przed przesłaniem jakichkolwiek dokumentów (np. decyzji, akt sprawy, akt postępowania, umów, wezwań etc.) zobowiązany jest dokonać anonimizacji danych osobowych należących do osób trzecich.
17. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługują następujące prawa:
a. prawo dostępu do jej danych oraz otrzymania ich kopii, zgodnie z art. 15 RODO;
b. prawo sprostowania jej danych, zgodnie z art. 16 RODO;
c. prawo usunięcia jej danych („prawo do bycia zapomnianym”), zgodnie z art. 17 RODO (jeśli żądanie usunięcia danych dotyczy danych niezbędnych do realizacji umowy może się to wiązać z rozwiązaniem umowy);
d. prawo ograniczenia jej danych, zgodnie z art. 18 RODO, jeśli osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Kancelarii sprawdzić prawidłowość tych danych;
e. prawo przeniesienia jej danych, zgodnie z art. 20 RODO (osoba, której dane dotyczą, ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego dane osobowe jej dotyczące, które dostarczyła Kancelarii, oraz ma prawo przesłać te dane osobowe innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Kancelarii.
f. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
18. W sprawach dotyczących danych osobowych oraz skorzystania z w/w praw, należy skontaktować się z Usługodawcą pocztą tradycyjną pod adresem do doręczeń , wskazanym w §1 Regulaminu.
19. W razie uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
20. Polityka plików cookies :
1) Usługodawca wykorzystuje się mechanizm plików ciasteczek (zwanych dalej „Cookies”), które to są plikami tekstowymi, które przechowywane są w elektronicznym urządzeniu końcowym (zwanym dalej „Urządzeniem”) Klienta Strony.
2) Pliki Cookies zawierają w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwę domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
3) Stosowane przez Usługodawcę pliki Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Klienta. Pliki te pozwalają dostosować Serwis indywidualnie do wymagań Klienta. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Klientów wirusów lub innego niewłaściwego oprogramowania.
4) Usługodawca wykorzystuje następujące typy plików Cookies: wewnętrzne, zdewnętrzne, sesyjne, trwałe.
5) Pliki nie są usuwane automatycznie po zakończeniu sesji Urządzenia, chyba że konfiguracja Urządzenia Klienta jest ustawiona na tryb usuwanie plików Cookies po zakończeniu sesji Urządzenia.
6) Usługodawca współpracuje z następującymi Serwisami zewnętrznymi, które mogą zamieszczać pliki Cookies na Urządzeniach Klienta: Google Analytics.
7) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo plików Cookies pochodzących z Serwisów zewnętrznych.
8) Usługodawca ma prawo wykorzystania plików Cookies w celu danych statystycznych oraz usprawnienia i ułatwienia dostępu do strony.
9) Klient ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu do plików Cookies na swoim Urządzeniu. Zmiany ustawień, o których mowa powyżej, Klient może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.
10) Ograniczenie stosowania plików Cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.
11) Klient może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z funkcji dostępnych w przeglądarce internetowej, której używa.
§10 Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, Prawa o adwokaturze oraz zasady etyki i godności zawodu adwokata.
2. Wszelkie spory między Klientem a Usługodawcą rozpoznawane będą wyłącznie przed Sądem właściwym dla siedziby Usługodawcy.
3. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego korzystania z Serwisu oraz powstałe w wyniku przerw w dostępie do Serwisu, spowodowanych działaniem siły wyższej.
4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w Serwisie . W momencie akceptacji Regulaminu Klient jest zobowiązany do przestrzegania jego postanowień w wersji obowiązującej w dniu wysłania zapytania. Późniejsze zmiany Regulaminu nie będą mieć
zastosowania do Umowy już zawartej.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 kwietnia 2025r.
Obsługujemy Klientów w językach
polskim
niemieckim
angielskim
rosyjskim
adwokaci_Hawrylkiewicz
Kancelaria Adwokacka Hawryłkiewicz oferuje kompleksową pomoc prawną w zakresie prawa karnego, cywilnego, rodzinnego oraz obsługi przedsiębiorców zapewniając profesjonalne wsparcie i indywidualne podejście do każdego klienta.
Kancelaria Adwokacka mieści się w centrum Bydgoszczy
ul. Tadeusza Kościuszki 7,
85-079 Bydgoszcz.
Telefon kontaktowy do Kancelarii
52 360 02 55
Adwokat Justyna Hawryłkiewicz - Trojanek
668 432 713
adw.hawrylkiewicztrojanek@gmail.com
Adwokat Grzegorz Hawryłkiewicz
602 367 079
gohawi1@o2.pl
A website created in the WebWave website builder